A személyes adatok kezelésének elvei

Mik azok a cookie-k és beállításaik

Cookies

BELSŐ IRÁNYELVEK A SZEMÉLYES ADATOK VÉDELMÉRŐL
(a személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos természetes személyek védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46 irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló, 2016. április 27-i 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet értelmében /EC = GDPR)

1. Az adminisztrátor (vagy feldolgozó) és a felhatalmazott személyek kijelölése:
Ügyintéző: Synergia Pharmaceuticals s.r.o., Varšavská 715/36, 120 00 Prága 2 – Vinohrady, azonosítószám: 27569519
Az adminisztrátor kapcsolattartója: Alexej Murín – ügyvezető
Személyes adatfeldolgozó: Účetnictví on-line s.r.o., Pekařská 695/10a, Prága 5 – Jinonice, azonosító: 27169278, futárszolgálat GLS vagy DPD
Felhatalmazott személyek: Ing. Alexey Murín ügyvezető igazgató
okl. Tereza Borovcová, Ing. Martin Malecký üzletvezető, Ing. Michal Kuklovský, logisztika, szállítási szolgáltatások
Az adminisztrátor az értékesítési képviselőkkel is együttműködik:
Az értékesítési képviselők nem férhetnek hozzá az ügyintéző által kezelt személyes adatokhoz.

2. A személyes adatok kezelésének tartalma és köre:
Az adatkezelő a személyes adatokat szolgáltatásai nyújtása céljából kezeli.
Az adatkezelő az alábbi szervezetektől szerez be személyes adatokat:

a) munkavállalók (csak a vonatkozó jogszabályokból adódó mértékben)
pl. munka törvénykönyve, személyi jövedelemadóról szóló törvény)
b) ügyfelek, előfizetők és értékesítési képviselők.
Az Adatkezelő csak az adott szerződéses jogviszony vagy jogi kötelezettség teljesítéséhez szükséges adatokat és csak az adott célból és csak a szükséges mértékben kezel. Az adatkezelő a szerződéses vagy jogszabályi kereteken túl további adatkezelést csak a személyes adatok érintettjének megfelelő hozzájárulása alapján végez.

3. A személyes adatok kezelésének módja:
Feldolgozási műveletek:
Az adminisztrátor minden személyes adatot beolvas és eltárol egy jelszóval védett laptopon, az eredeti példányokat pedig regisztráció céljából elküldi az Účetnictví on-line s.r.o.-nak.
Az e-shop vásárlóinak személyes adatait a www.atomer.cz weboldal tárolja, amelyen keresztül az adminisztrátor üzemelteti e-shopját (www.indonal.eu;
A vezető és az alkalmazottak ezekhez az adatokhoz felhasználói név és jelszó megadása alapján férnek hozzá.
Az ügyfelek személyes adatait tartalmazó számlákat egy jelszóval és vírusirtó rendszerrel védett laptop tárolja, és elküldi az Účetnictví on-line s.r.o.-nak is. regisztrációhoz (e-mailben vagy ajánlott levélben a cseh postán keresztül).
Alkalmazott programok vagy rendszerek: Az összes beérkezett és kiállított számla feldolgozásához a céges laptopra telepített UOL könyvelő programot vagy az internet böngészőn keresztül elérhető Bonobo accounting programot használjuk, mindent egy-egy beírandó jelszó biztosít. mikor érhető el.

4. A személyes adatok kezelésének jogi oka és célja:
Az adatkezelés jogalapja: 6. cikk (1) bekezdés b) GDPR (a szerződés teljesítéséhez szükséges feldolgozás); 6. cikk (1) bekezdése c) GDPR (jogi kötelezettség teljesítéséhez szükséges feldolgozás); 6. cikk (1) bekezdése a) GDPR (az érintett hozzájárulásán alapuló adatkezelés).
Az adatkezelés céljának azonosítása, pontosítása: a munkavállalók személyes adatainak kezelése a munkajogi, társadalombiztosítási, adójogi előírások szerinti kötelezettségek teljesítése keretében; az ügyfelek és az előfizetők személyes adatainak kezelése az ügyintéző üzleti tevékenysége keretében végzett szolgáltatások nyújtása vagy direkt marketing céljából.

5. Személyes adatok biztonsága:
Elektronikus biztonság: A használt laptopot jelszó és az ESET vírusirtó rendszer védi. A könyveléshez és az e-shopokhoz való hozzáférés jelszóval védett. Miután az alkalmazott elhagyja a cég területét, a laptopot kikapcsolják és az irodában hagyják. Csak Mgr fér hozzá a könyveléshez. Tereza Borovcová, értékesítési asszisztens, Mgr. Tereza Borovcová értékesítési asszisztens, Martin Malecký értékesítési és marketing menedzser és Ing. Alexey Murín ügyvezető igazgató.
Fizikai biztonság (tárgybiztonság): Az iroda bejárása a zárható ajtó kulcsával történik Mgr. Tereza Borovcová, értékesítési asszisztens. Az iroda zárral van biztosítva, majd 17 órakor a bejárati ajtó zárásával az egész épületet biztosítják. A létesítmény biztonságának biztosítása érdekében a cég irodájába más személyek nem léphetnek be a fent meghatározott jogosultak valamelyikének kísérete nélkül. Az utolsóként távozó meghatalmazott ellenőrzi, hogy a számítástechnika ki van-e kapcsolva, és megfelelően bezárja-e az iroda ajtaját, vagy az egész épületet.

6. Eljárások a személyes adatok biztonságának megsértése esetén:
A személyes adatok védelmének megsértésének felfedezése esetén a jogsértést észlelő személy köteles haladéktalanul megtenni a megfelelő intézkedéseket a személyes adatok védelmére (pl. a számítógépes technológia azonnali leállítása szerver elleni támadás esetén), valamint ugyanakkor haladéktalanul értesítenie kell az ügyintézőt.
Az adatkezelő vagy az általa meghatalmazott személy köteles a személyes adatok védelmének megsértésének természetét kideríteni, és az esetet írásban rögzíteni.
Ha a természetes személyek jogait és szabadságait veszélyeztető magas kockázatot észlelnek, köteles tájékoztatni az érintetteket, akiket ez a biztonság megsértése érint.
Abban az esetben, ha a természetes személyek jogait és szabadságait veszélyeztető kockázatot észlelnek, köteles ezt az esetet indokolatlan késedelem nélkül jelenteni a felügyeleti hatóságnak, amely a Személyes Adatvédelmi Hivatal.
Az adatkezelő köteles intézkedéseket tenni a személyes adatok GDPR szerinti maximális biztonságának újbóli biztosítása érdekében, és ezzel egyidejűleg lehetőség szerint megakadályozni a vonatkozó biztonsági jogsértések megismétlődését.

7. A személyes adatok kezelésének rendje:
Az összes dokumentum archiválása és megsemmisítése az archiválásról és iratkezelésről szóló 499/2004. sz. törvény szerint történik. Az érintett személyes adatainak selejtezése iránti kérelme esetén az eljárás a GDPR-nak megfelelő.

Ústí nad Orlicíban 2021. március 17-én

Ing. Alexej Murín – ügyvezető igazgató
okl. Tereza Borovcová – értékesítési vezető
Ing. Martin Malecký – értékesítési vezető
Ing. Michal Kuklovský – logisztikai vezető

SYNERGIA PHARMACEUTICALS, s.r.o. (IČO: 275 69 519, Indonal.eu), Varšavská 715/35, 120 00 Prága 2, Csehország